 Dyżurka - tel. 71 316 91 74 | Biuro Przystani Seniora - tel. 71 316 91 74

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Dom Pomocy Społecznej „Przystań Seniora” w Borzygniewie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej http://przystanseniora.pl/
.

Data publikacji strony internetowej: r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: r.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

Występuje błędna struktura nagłówkowa. Nagłówek poziomu pierwszego(h1) nie występuje w zakładkach. Błąd występuje w związku z konstrukcją strony i jego naprawa zostanie uwzględniona przy kolejnej przebudowie lub istotnej aktualizacji strony.

Występują błędy kontrastu. Głównie dotyczy to menu: Strona główna/ Kontakt- wynika to z budowy strony. Poprawa dostępności tych elementów będzie dokonana przy przebudowie strony lub kolejnej jej aktualizacji.

Justowanie tekstu. Większość artykułów na stronie została wyjustowana, np. Strona główna/ Nasz dom/ Przystań seniora. Poprawa dostępności artykułów w zakładce jest realizowana na bieżąco. Błąd ten nie wpływa na treść przekazu.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB) oraz program WAVE.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową strony internetowej możesz zgłosić do Doroty Szymańskiej — e-mail koordynator@dostepnosci.pl lub telefonicznie +48 795 939 808.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

W celu ułatwienia złożenia żądania zapewnienia dostępności udostępniamy Wniosek o zapewnienie dostępności, na podstawie którego możesz zgłosić potrzebę zapewnienia dostępności cyfrowej, architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej. Dokument ten znajduje się pod deklaracją dostępności. Wniosek należy wysłać na adres mail: koordynator@dostepnosci.pl.

Istnieje również możliwość poinformowania nas o braku zapewnienia dostępności cyfrowej, architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej. Możesz w tej sprawie złożyć Informację o braku dostępności. Dokument ten znajduje się pod deklaracją dostępności. Informację należy wysłać na adres mail: koordynator@dostepnosci.pl.

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej lub architektonicznej czy informacyjno-komunikacyjnej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa podmiotu:

  • Kierownik Domu Pomocy Społecznej „Przystań Seniora” ,
  • Adres: ul. Sportowa 2, 55-081 Borzygniew,
  • mail: biuro@przystanseniora.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Adres siedziby – Dom Pomocy Społecznej „Przystań Seniora”, w Borzygniewie, ul. Sportowa 2, 55-081 Borzygniew.

Parking: przed budynkiem znajduje się parking ogólnodostępny z wyznaczonym 1 miejscem postojowym dla osób niepełnosprawnych. Miejsce to zostało oznaczone znakiem pionowym.

Wejście do budynku: budynek Domu Pomocy Społecznej jest piętrowy. Wejście główne zostało wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Sekretariat: znajduje się na pierwszym piętrze budynku.

Dostępność komunikacyjna budynku: w budynku znajduje się winda. Poszczególne kondygnacje połączone są schodami. Ciągi komunikacyjne zapewniają dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami: w budynku znajdują się toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Dodatkowo jednostka posiada auto typu bus, które jest dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych. W budynku znajduje się schodołaz.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W przypadku problemów z dostępnością architektoniczną możesz skontaktować się z koordynatorem ds. dostępności pod adresem mail: koordynator@dostepnosci.pl.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Podmiot nie posiada informacji w języku Braille’a.

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

W podmiocie nie można skorzystać z usługi tłumacza języka migowego.

Aplikacje mobilne

Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.

Chcesz pomóc ? Kliknij tutaj Przejdź do treści